free web counter

Saturday, October 23, 2010

.:- MeREkA -:.

bingung . konfius . pening

aku ada 3 benda yg menjadi tumpuan aku.

pertama '.'
kedua '..'
ketiga '...'

'.'

ia adalah kepunyaan aku, aku suka bermain dengannya, walau kemana aku pergi, aku membawanya, tidak pernah lekang dari fikiran aku tentangnnya. tp x lama lepas tu ia hilang. dan be aku temui ia.

'..'

aku pernah memiliki ia selama setahun, seronok bila memiliki sesuatu yang br setelah kehilangan sesuatu yang kita syg. seronok bermain dengannya jugak. kemana saja aku pergi, disitulah ada ia....tp setelah setahun ia sering kali rosak....jd.....aku terpaksa simpankan ia.

'...'

baru aku dapat tgk, belom miliki lg, sedang mempelajari bagaimana nak mengaplikasikannya. :)



apa yang aku bingung sekarang
hampir setiap malam ketiga2 benda ni menganggu aku

jadi....

otak serabut,
jiwa kacau,
benak kalut,
hati risau...

offline selama beberapa hari...

No comments: