free web counter

Tuesday, October 26, 2010

.: deDiKAsi :.

Assalamualaikum...

bro, aku mintak maaf sangat2 if aku ada wat slh dgn ko, aku x niat nak wat gt, tp ntah la, aku rs trase jek hr tu sbb tgk ko tetibe x de dlm fren list fb aku. mse tu aku x pk panjang, aku wat kptsn bodoh tu, aku mintak maaf eh, aku x mksd x nak kwn dgn ko lg, aku knl ko dari sem 1 kot, 3 tahun aku kenal ko. 3 tahun tu jgk la kita duk same2, ms li pon x pisah. aku mintak maaf la if aku de wat pape slh dgn ko eh.

dlu aku leka, leka sgt2 dgn dunia aku sampai lupa kwn2 yg da byk tlg aku dari sem 1, br skunk aku sedar, dulu sem 1, hujung minggu bila time semua org balik kg, aku duk mne? bilik ko gak, aku lepak dgn spe? ko gak, semua ko. pastu x kan la sbb benda tu aku x nak kwn dgn ko lak, bodohkan aku. aku mintak maaf.

mase mula2 duk rumah sewa, sape sampai dulu?...mmg la aku, tp lps tu?...ko gak, ko ngat lg yg mlm tu kte g jln2 kat pd naek moto aku, kte dua org jer, g mkn. lepas mkn g funfair kan? ko ngat x? pastu ko ajk aku masuk rumah hantu, aku ckp x nak sbb x takot. mmg la x takot, tp aku mls nak terkejut sbnrnyer, tp ble da masok rumah hantu tu dgn ko, bole pulak ko yg kaco hantu tu. aku pon join skali la, sampai hantu tu da bosan tgk kte...hahahah...ko ngat x?...x kan lpe kot?

ko ingat lg x mse dekat nak final sem 2, mse arwah mak aku sakit, aku x bwk moto g pd, sape dtg amik aku kat bustop?ko gak. ko rela tinggal awek ko jap semata2 nak amik aku kat pd, ko da byk tlg aku bro. aku mintak maaf sbb aku leka dgn dunia aku, sory bro......ap yg aku rs skunk, aku amat rindukan housemate aku. kalo boleh nak duk skali lg rmai2 mcm dlu.....dan aku x lpe jgk....aku 2 thn aku sambut raya haji kat pd dgn ko.....

ko ngat lg highway pd? x kan lpe kot...tu la tempat kita berlumba haram mlm2, kdg2 pg mkn jep, bole lak menyinggah kat highway tu smate2 nak test moto, ko ngat x?....mustahil ko lpe, sbb mse tu ko br bli moto lgkan...paling aku x le lpe, time mkn rmai2 ko ad skali, riuh je rumah, semua nak mengarok, mcm2...tp ko N korang mmg bes....bes sgt2.....aku sayang korang.....

ko ingat lg x time test math? aku tnyer ko mcm mner nak wat....ko gak tlg aku, kalo bkn ko yg duk sblh aku mse tu, aku rs mayb aku kne repeat sem, aku mintak maaf bro.....aku sayang ko....aku sayang kwn2 aku.....aku mintak maaf sgt2 if aku ad wat slh dgn ko...aku mmg kdg mental sket dlu, mne x nyer, mcm2 prob....skunk ble semua tu da pg, terima kasih kat 'kawan-kawan' sbb dtg ceriakan hidop aku, tp ia x lengkap tanpa ko.

aku x mampu nak msj or kol ko sbb aku segan...aku mintak maaf sangat2...aku mintak maaf sangat2.....maafkan aku di atas kelekaan aku selama ni. if ko maafan aku....ko add la aku kat fb...dan aku hargai dan terima kasih sgt2......maafkan aku As Shafiq Asyraf Bin Badli Sham...........maafkan aku.....



andy


ko ngat lg x? ni kan time berbuka kat surau mase sem 1



1 comment:

arora said...

proud of u... =)